Lambaian terakhir buat 2013

Ini lambaian terakhir.
Dimana mimpi-mimpi semalam kan berakhir.
Dimana hati yang baru kan menumbuh.
Dimana segala kenangan tak dapat diselamatkan lagi.
Dimana kisah cintaku kan beterbangan pergi.

Semua akan mati.
Mana yang kembali mungkin yang belum mati, cuma pergi.
Tapi yang ini aku pasti takkan datang lagi.
Selamat tinggal 2013.
Jalan baik-baik.
Jaga-jaga! Sedang kau kendong kisah ku yang berat!

Terima kasih untuk duri dan sakit kau beri.
Terima kasih untuk air mata malam hari.
Terima kasih untuk masa jatuh ku kau masih mau bangunkan aku.

Terlalu banyak cerita.
Terlalu banyak pengajaran.
Tengok, aku sudah dewasa!
Terima kasih untuk segala-galanya.


2014.
Aku enggan mencipta harapan.
Aku pasti jalan ku lalui nanti
kan diuji lagi.
Aku pasti ada duri dan sakit lagi.
Aku tahu, dan aku sedia harungi.

Ya, aku sudah siap!

Sesetengah takdir memang tidak akan kita ketahui apa maksud baiknya. 
Itulah iman.
Perlu sentiasa bersangka baik kepada Allah.
Mana mungkin seorang hamba tahu semua maksud takdir Ilahi?
Yakini sahaja pasti ada kebaikan...


Semoga ada sinar bahagia dan senyuman di tahun 2014 ..
Amin..

i've got text msg! Take care..always love u..from:kekasih2 hati saya (kema,asyu,nad,ekin,sue, ona)

i'm happy girl..be strong always nor :)

Semoga ada sinar bahagia 2014..
Semoga istiqamah menjadi yg lebih solehah..
Semoga di murahkan rezeki n d pertemukan jodoh..amin..

No comments:

Post a Comment