Study WeeK

Study week untuk bdak U mcm aku nie selalunya di penuhi dengan nota2 yang bertimbun......lau nota tu comot, alhamdulillah...lau yg bersih dan suci tu.. Click Me~hmmm...no komen la..hehehhe..Bg aku,nota yang comot2 tu mksdnya da bc la konon...ahahahah...inilah stereotaip nmnya..apekah?? Click Me~

Selain dari nota, peneman setia kami time study week adalah..pen kaler2pul nyah..highlighter kaler2pul....hehehe..nampak sgt la ko nie gegurl ok!ahahaha.. Click Me~ lau org macho Click Me~nih x main la kaler2pul...for eg mcm asyu..opppsss..tapi betul kn nyah??ko penah gtau ko x suka tgk nota ko comot.....hehehehehe Click Me~

STRESS?Click Me~ yeah...itu mang peneman setia dalam hidup nie..lau xda STRESS Click Me~ x thrill la hidup nie kn..hehehhe..x kira la time study week ke x..stress mst ada...tapi,time study week ni stress berganda2 yg d alami oleh student...rasa nak hentak kepala kat dinding je hari2 Click Me~

So,mostly untuk reduce stress student akan dengan music Click Me~mcm aku la tu...smbil2 dgr music tu aq nyanyi gak la..n main music..tp bkn yg nie la Click Me~ danClick Me~ aq bkn najwa latip nak main gitar bagai2 nih..hehehehe....aq ketuk meja jer...wpun sore aq x la semerdu suara ROSSA or CT NURHALIZA, aq yakin sore aq boleh d trma bumi..hahahahahahha Click Me~syukur la tu sora bleh d trma bumi..x mcm sore ekin yg mcm katak tu..hehehehe Click Me~..maaf kin..hehehehhe..len kali i x wat lagi nyah..

In addition, aku akan berdoa dengan setulus hati Click Me~ kepada Ilahi supaya d permudahkan segala....semoga aq boleh jwb exam dengan tenang...Kawan2 ku, aku nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki sekiranya aku melakukan kesilapan dalam sedar or luar sedar...Maaf Zahir Batin k...sayang korang..mmuuuaahhhhhh Click Mepeace yo!Click Me~




No comments:

Post a Comment