Kau memang comel..

Ya..aku x nafikan...kau mang sangat comel..

Ramai org syg kau sbb kau sgt2 comel..

Member2 aku pun syg kau..

Aku??

Aku syg kau...Aku akui kau sgt2 comel..

See..Aku google gmbr kau yg comel..

mata kau dah menunjukkan kau sgt comel..

BUT..comel mn pun kau..

aku xleh nak trma...bkn x suka..huhu

nak kata TAKUT, hlg plak macho aku nie..

nak kata GELI, aku pun xtau...

susah nak describe perasaan aku terhadap kau...

kau comel..tersgt2 comel..tp hati ini xleh nak trma..

maybe sbb aku pernah kena cakar oleh kaum kerabat kau time kecik..

dats y FOBIA aku smpai da besar nie..


kau selalu wat muka excited bila tengok aku..

kau selalu kejar bila nampak aku..

asal kau x kejar org lain??

kenapa aku??huhuhu..

kawan2 aku slalu ckp, kau boley hidu bau org yg TAKUT dgn kau..

tu yang kau selalu kejar..

parah hidup aku lau nmpk kau kat kafe...

kau mesti kejar...huhuhu..

aku try nak berjinak2 dgn kau..

tapi x bleh..

oh meow..bukan aku membencimu..

aku FOBIA dgnmu..

aku akui kau memang comel okeyh..cuma aku sgt takut bila tgk kau nak bermnja2 dengan aku..

dengan erti kata lain, aku geli..huhu..

walau apa pun, aku berusaha hilangkan fobia aku keyh..

kau tetap comel meow.. =)

anda memang comel =)

No comments:

Post a Comment