Pantas x jari anda?

Typing Test Score
try cepat!


Assalamualaikum wbt...salam sejahtera..salam integrasi dan salam satu Malaysia...Click Me

Panjang x mukadimah aku kali nie..hehehehe...al-maklumlah cuti2 malaysia katakan..x faham lg??kmi CUTI SEMESTER okeyh! selama sebulan...ye2!!!!!!Click Mefaham da kan..tu la byk masa nk luangkan kat belog nie...tu la kena tls entry pjg2 cket...hehehehe...no more study Click Me~ and stress Click Me~okeyh! hahahahaha... Click Me~heyp2 hooray!!


Ok2..stret to the point..korang da nmpk kn  my typing test score..of coz la da kan..besar2 aq ltk gmbr kat ats tu..aku boleh taip 31 perkataan dalam masa satu minit okeyh.. Click Me~..muka bangga siot gler..ehem2..hmm Click Me~walaupun xla selaju dan sehebat mana pun aku,aku tetap bersyukur di kurniakan jari yg comel2 ini untuk melakukan kerja seharian include update belog okeyh...Alhamdulillah..Click Me~


So,cuba korang plak yang try..aku pun nak tgk gak berapa pnts jari2 comel korang tu menaip..hehehehe..
Good Luck!Click Me~Selamat mencuba.. tatata Click Me

No comments:

Post a Comment